Despre noi
During this time, we have constantly upgraded our operations and services growing into a modern travel and transport enterprise. In response, the trust earned from our passengers has exceeded our every expectation.
Currently, we are beginning construction of our first privately owned depot in Bucharest which will service and re-supply our fleet of buses and other vehicles. This fleet is increasing by an annual rate of 20% while we are exploring options for the development of a second modernized depot in Athens.
New buses are constantly acquired with emphasis in comfort and safety. Today, over 15 of our buses encompass the latest technologies in the transport industry. We take great care in the maintenance of our vehicles, servicing them on a regular basis in state-of-the-art technical centers and service stations which host experienced crews and specialists. Presently, our group comprises of over 60 employees.
The fast-paced travel and transport industry constitutes a unique challenge for us and is reflected in our efforts to keep up with all the latest technological and organizational developments. In effect, we are constantly setting new goals with special emphasis on the human elements of professionalism and integrity.
It is always one of our most immediate priorities to enhance our services and upgrade our infrastructure. We take pride in the low age average of our fleet and also the fact that each and every one of our buses is equipped with the finest safety features as well as an assortment of comfort features which include A/C - for every vehicle - ΤV, Video, refreshment bars and WC.
Călătorii despre noi
06 Oct 2024 Anonim
|
Totul legat de firma de transport este bun, singura experienta nasoala o creeaza ceilalti calatori, marea majoritate neavand bun simt si respect intr-un mediu de transport. |
|
15 Sep 2024 Chitu Anca
|
|
|
26 Jul 2024 BAZGA VLAD
|
|
|
26 Jul 2024 ROMEO-OVIDIU NEARCU
|
|
|
26 Jun 2024 Anonim
|
Am fost nevoit sa contrabandez și am anunțat telefonic cu aproape 24 de ore înainte de ora plecării (la ora 10, plecarea urmând sa fie a doua zi la 9). Pentru ca făcusem plata prin banca, am pierdut banii, nicio din partea firmei (sau a doamnei cu care am vorbit..). Cred ca se putea găsi o soluție de ramburs, cel puțin partiala. |
|
01 May 2024 Alexandra Ciuhureanu
|
|
|
31 Mar 2024 Apostol
|
Am stat 1,30 minute in București ptr a reincarca cu freon deoarece era foarte cald si ne sufocam in autocar , dimineața la 6.30 pe data 31/03/24 sa defectat autocarul si am asteptat sa vina altul 3 ore |
|
21 Feb 2024 Cristea Alina Gabriela
|
Mulțumim! Totul a fost PERFECT! |
|
15 Feb 2024 Anonim
|
rau de tot |
|
06 Jan 2024 Anonim
|
Nu au serviciu online de cumpărat bilete. În rest totul e ok. Nu ai Wi-Fi însă au tablete cu muzica și filme. Angajații sunt amabili și profesioniști. |
|
27 Oct 2023 Anonim
|
|
|
13 Sep 2023 Anonim
|
Am achitat biletul on-line pentru Atena cu plecare de la Suceava, confirmând astfel aceasta programare pe email, m-am trezit în momentul precarii că personalul nu vroia să mă îmbarce la bordul autocarului deoarece eu nu am mai făcut o programare telefonică și că nu mai au locuri libere in autocar,deși am sunat de 5 ori la un numar de telefon de pe site-ul LILIAN EXPRESS dar nu mi-a răspuns nimeni,am arătat aceasta chestie șoferului și personalului de la biroul din Suceava, apoi s-au decis să mă îmbarce și că văd ei ce fac pe traseu... |
|
17 Aug 2023 Anonim
|
|
|
02 Aug 2023 Udrea
|
|
|
02 Jul 2023 Grosu
|
|
|
04 Mar 2014 Anonim
|
Overall a fost ok, mult mai bine decat cu o alta companie cu care am plecat. |
|
02 Nov 2013 Anonim
|
A fost o experienţă plăcută şi în utilă. |
|
31 Oct 2013 Anonim
|
Ar trebui sa aveti niste standarde atunci cand alegeti pasagerii (sa le impuneti lor niste standarde), nu sa calatoresc 12 ore in mirosurile lor (cate 3-4 ore de o data pana ajungeam la urmatoarea oprire) si in mizeria pe care o faceau pe jos. Soferii au fost in regula, au ajuns la timp la destinatie fara intarzieri. Probabil este ultima data cand mai calatoresc cu autocarul spre grecia sau inapoi. Pretul este si el exagerat. am dat 50 de euro pentru distanta Bucuresti-Salonic in conditiile de mai sus. Ar trebui sa revizuiti preturile, nu mi se pare normal sa dau aceeasi suma cu cei care merg din Iasi in Atena, adica inca vreo 900 de km in plus (si atunci cand urc in autocar din Bucuresti sau Salonic sa ma chinui sa caut un loc pentru ca oamenii isi ocupa locurile de langa ei sa poata sa stea singuri. Ar trebui sa faceti rezervare pe locuri atunci cand rezerv bilet cu o saptamana sau 2 inainte). |
|
31 Aug 2013 Anonim
|
super |
|
13 Aug 2013 Anonim
|
Am fost un caz fericit ca am schimbat doua autocare dar au fost colegi care au schimbat pana in Suceava 4 autocare (urcati impreuna in acelasi autocar din Salonic). Cum e posibil asa ceva, sa umbli cu bagajele de la un autocar la altul sa le scoti de pe sub alte bagaje etc. Am facut rezervare pe net cu o luna inainte; iar cu 5 zile inainte de plecare cand am sunat sa confirm am fost surprins ca cei din Salonic nu stiau nimic de rezervare, nu mai aveau locuri pt sambata si am cerut pt duminica si cica trebuia sa sun la ei dupa ce am facut rezervare pe net (normal ar fi fost corect sa ma contacteze ei pe mine pt a le confirma si telefonic rezervarea pe net. In cazul asta inchideti site-ul cu rezervari nu vad nici un rost. La Lilian express bag de seama ca se urmareste doar profitul propriu nu si gradul de satisfactie al clientului iar serviciul acesta de logistica este o haiducie. |
|
12 Aug 2013 Tamas Andrei
|
Drumul catre Atena a fost in linii mari, satisfacator, exceptand manele de pe fundal si tigarile aprinse de sofer care duceau mireasma fumatului pana in spate (si te facea sa te intrebi de ce el poate, si eu tre sa astept opririle) In schimb, returul a fost mai mult decat dezamagitor. Locul confortabil pt picioare a lipsit cu desavarsire, si ca sa fie drumul si mai placut de pe la ora 18:30 (si bine ca nu mai devreme) a lipsit si aerul conditionat.Dar, vorba soferului... "Ii dam inainte !!!", de parca as fi putut sa ma dau jos si sa schimb autobuzul... pardon, autocarul. Deci, concluzionand, Lilian-ul cred ca este o firma de 2 bani, care nu pune pret pe clienti. De aceea, poate dor impins de nevoie sa mai apelez la serviciile lor. Cat despre recomandat altor persoane.... Multumesc pentru feedback-ul cerut |
|
09 Aug 2013 Mogoase Daniel
|
Drumul de la Sibiu-Bucuresti si Bucuresti - Sibiu la intoarcere, au fost la inaltime. Sofer foarte bun si amabil. Drumurile din Bucuresti - Lamia si retur, foarte foarte incomod si soferii nu au fost seriosi, de program nu s-a tinut cont si certuri multe cu pasagerii. |
|
31 Jul 2013 PRISACARIU
|
O companie serioasa, soferi politicosi si profesionisti! |
|
24 Jul 2013 Anonim
|
SUNT BUNI IN SERVICIILE PRESTATE, PROMTI, CONTITII EXCELENTE DE DRUM SI CONFORT |
|
22 Jul 2013 radu
|
calatoria a fost placuta, doar ca spatiul e cam stramt |
|